باغ وحش

please select your language

باغ وحش

please select your language

قیچی کردن پر و بال طوطی

قیچی کردن پر و بال طوطی

پیشنهاد نمی کنم که پر پرنده تان را قیچی کنید البته فراموش نکنید که این کار باید به دست یک کاربلد مانند دکتر دامپزشک انجام شود. گاهی ممکن است پرواز کردن، کاسکوی شما را از خطر ایمن سازد. فقط کافیست هنگامی که کاسکو بیرون از قفسش است  تمامی پنجره ها بسته باشند. یادتان نرود که پرده ها را هم بکشید تا احتمالا کاسکو اگر پرواز کرد با شیشه برخورد نکند.

برخی از کاسکوها بیشتر علاقه به پرواز کردن دارند اما اکثرا تنبل هستند.

حتما فراموش نکنید که بخش پرکورک را نیز مطالعه کنید پرکورک یکی از بزرگترین علل عصبی شدن طوطی ها است. ضمنا قیچی کردن پرو بال هم یکی از دلایل بروز پرکورک می باشد خصوصا اگر شخصی ناوارد پرها را قیچی نا مناسب قیچی کند. پیشنهاد می شود هیچ گاه پرها را قیچی نکنید اگر هم قیچی کرده اید ۳ ماه یکبار بیاورید تا وضعیت پرها را چک کنیم.

توجه: ضمنا اگر تصمیم گرفتید پرهای طوطی مثل کاسکو یا کاکادو  را قیچی کنید حتما به یک کاربلد مثل ما بسپارید زیرا کاسکوی شما برای مدتها از شما دلخور میشه و فراموش نمی کنه این کار شما را و پاک کردن این خاطره بد از فکر کاسکو یا کاکادو یا امازون یا.... کار سختی خواهد بود . سعی کنید مواقعی که کاسکوی شما باید ناراحتی اجباری تحمل کنه مثل هنگام امپول خوردن یا .... خود شما تو صحنه نباشید و یواشکی دورادور هواشو داشته باشید. 

 

منبع:http://2x.blogfa.com/post-640.aspx

نظرات 1 + ارسال نظر
امید شایگان شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ق.ظ http://2x.blogfa.com

سلام رفیق از اینکه شرافت امانت را بجا اوردید و منبع را ذکر کردید بسیار ممنونم حتما به زودی بخش دوستان را فعال و شما را لینک می کنم با افتخار

اگر من را با عنوان فروش جوجه طوطی کاسکو سخنگو
لینک کنید ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد