باغ وحش

please select your language

باغ وحش

please select your language

پاسخ به سوالات

با سلام
ایا امکان دارد تخم کبوتر را خرید و در لانه قمری گذاشت . چگونه؟ 

 

جواب: 

بله می شود.اما باید لانه قمری چیدا کنید که هم زمان با کبوتر تخم کرده باشد و مشکلی که دارد این است که اگر بفهمد تخم انسان زده شده دیگه روش نمی شینه.. در ضمن امکان دارد زمانی که جوجه به دنیا بیایید ان را بزرگ نکند. 

 

بردیا. 

این همستر بچه رو کجا مفروشند 

جواب: 

تمام مغازه های حیوان فروشی و حتی جدیدا ماهی فروشها 

  

مهنا

من هم مثل شما مرغ عشق دارم او نا من رو دوست دارن اما اما اما اونا تخم نمی زارنمن یک ساله دارمشون 

جواب: 

یه مدتی کم از هم جداشون کن و فقط از دور هم رو ببینن. 

 

اسماعیل. 

سلام ممنون امیر جان من تا حالاهرنوع پرنده ای که فکرشو بکنی داشتم خونگی شکاری زینتی و ... راستی اسبم دارم 

جواب: 

دمت گرم کارت درسته.....20 

 

سینا. 

سلام ممنون از وبلاگ خوبتون
می خواستم بدونم ایا میشود عروس هلندی را با گربه نگه داشت؟
ممنون میشم راهنماییم کنید. 

جواب: 

شدن که میشه .باید از بچگی باهم بزرگ شن و گربه هیچ گاه گرسنه نباشه..کار سختیه 

 

صبا. 

سلام من چند ماهی یه مینای وحشی گرفتم الان مچ پاش شکسته نمیتونه وایسه پرهاشم چیدم نمیتونم ازادش کنم لطفاراهنماییم کنید ممنون میشم 

جواب: 

تنها کاری که می تونید بکنید.اینه که ببرینش پیش یه متخصص براتون آتل بگیره 

 

سپیده 


سلام دوستان از وب سایت خوبتون ممنونم، من هم یه وبلاگ درمورد خرگوشها (غذا، تربیت، بازی، محل زندگی، آموزش ادرار و پوپ و غیره) ساختم که تمام اطلاعات رو از وب سایت های علمی و رسمی آمریکایی و اروپایی درمورد خرگوشها جمع کردم، میخواستم ازتون خواهش کنم وبلاگ من رو هم تو وب سایتتون لینک کنید شاید به درد دوستانتون بخوره. قبلا ازتون ممنونم.
www.sepidrabbit.blogfa.com        

جواب: 

چشم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد