باغ وحش

please select your language

باغ وحش

please select your language

پاسخ به سوالات

پیمان: http://swim-borujerd.blogfa.com

سلام دوست عزیز من یه جوجه مرغ عشق دارم هر موقع در میارمش هر جا که باشه دستشویی میکنه چیکار کنم.
لطفا جوابو برام تو وبلاگم به صورت نظر بذار


سلام.....ژرنده را هر وقت می خواهی ازاد کنی قبلش اب و غذا بهش نده و زمانی که رفت داخل غذا اجازه بهش بده خوراکش را بخورد.....این کار را اگر مدتی تکرار کنی هر وقت ازاد بشه ..دیگه خراب کاری نمی کنه.

پاسخ به سوالات

یاسی: 

همستر هیچ بیماری خطر ناکی نداره که به انسان سرایت کنه؟


هیچ حیوانی نیست که بیماریی نداشته باشه....موش هم حامل بیماری هستش. 
  
 
این چه روشی است که دارید اشاعه میدین ؟ همین که پرنده زبان بسته را در قفس محبوس کرده ایم کافیست ! دیگر چرا بریدن پر ؟ چرا نا امید کردن آرزوی پرنده ؟
شما با پرنده خود مهربان باشید زیاد باهاش کار کنید پرنده قطعاً به شما عادت میکنه و روی شانه شما که هیچ روی سرتان هم میشنیه !
کمی در انتقال تجربیاتتون تجدید نظر کنید .

کندن پر همانند ... چیدن ناخن می باشد. دوباره در میاد....زیاد نگران نباش.....در ضمن کندن پر بهتر از زجر کش کردن پرنده است. 
 
 
 
 
این طرز حرف زدن اصلا خوب و درست نیست آقای فهیم !
از مطالب وبلاگت خوشم اومد ولی از خودت اصلا .

دمت گرم کارت درسته.... 
 
 
خه گازگرفتنشون وحشتناکه....
اخه وقتی جفت باشن چی؟؟اهلی کردنشون خیلی سخت تره این روش برای یکی جواب میده نه 2تا.روش راحتری وجودنداره؟؟؟؟؟؟؟

این روش رو من امتحان کردم جواب داده....