باغ وحش

please select your language

باغ وحش

please select your language

پاسخ به سوالات

 پاسخ به سوالات
سلام
من یه طوطی سبز دارم که تازگی ها چشم چپش قرمز شده و نمیتونه زیادباز کنه و توش اشکجمع شده.چشمشو شستم ولی هیچی نشد.....
چند تا قناری ام داریم که چند روز پیش یکیشون پرهای دور چشمش ریخت و چشمش و نمیتونست باز کنه و 1روز بعد مرد....
احتمال دارهبیماری باشه و طوطی ام گرفتهباشه؟

چی کار کنم؟؟؟؟؟


دوستان عزیز لطفا به این سوال ژاسخ دهید و من خودم ۳ روز دیگر  جواب و دلیل این امر را می زنم مقداری شک دارم که چه نوع بیماری است . در مانش چیست ژس اول شماه ها ژاسخ دهید...........

پاسخ به سوالات

دوستان خواهشا سوالات خود را کامل بپرسید .. دوستی سوال زیر را پرسید




و من در جواب می توانم بگویم که 2 فرضیه موجود می باشد..

1) جوجه طوطی ها بزرگ شده اند حدودا 3 الی 2 ماهه و پدر و مادر قصد دوباره تخم گذاشتن را دارند و برای همین قبلی ها را بیرون می کنند...

 

2) فرضیه دوم این است که جوجه هایی که تازه از تخم در آمده اند را بیرون می اندازد که بیشتر به دلیل ضعیف بدون مادر در دان دادن به جوجه ها می باشد و یا کم بودتخمه و جوانه نرم گیاهان که این هم یک دلیل می باشد و باید برای پرنده تهیه گردد و راه بهتر آن است که غذای خرد شده (تخم آفتابگردان تازه) با مقداری آب قاطی کنی و به صورت خمیر نرم داخل سرنگ بریزید و به جوجه بدهید مواظب باشید زیاد غذایش ندهید  تا جایی که قبقبه اش پر شو  و خودش بخورد در ضمن کمی دست خود را خیس کنید و در روی زبان جوجه بکشید مستقیما بهش آب ندهید.... انشا الله که مشکل رفع شده باشد در غیر این صورت واضح تر بپرس تا بشه کاریش کرد


در مورد فاسد شدن هم سعی کن مطالب قدیمی وبلاگ را در مورد جوجه کشی از طوطی ها است را بخونی با تشکر

 اگر دوستان اطلاعات دیگری دارند به ما بگوین تا در وبلاگ قرار دهیم با تشکر

پیام :

پیام :

با سلام می خواستم راه تشخیص جنسیت پرنده عروس هلندی رو بدونم  

 

 

دوستان هرکی در مورد پرنده عروس هلندی اطلاعات داره جواب این سوال دوست عزیزمون را بده با تشکر