باغ وحش

please select your language

باغ وحش

please select your language

پاسخ به سوالات

نسرین 

 

سلام من دوست دارم یه پرنده داشته باشم که منو دوست داشته و بهم وابسته باشه (تقریبا) شما گفتید میتونم از شما جوجه مینا بگیرم . میتونه بخواد رو شونه من بنشینه و منو دوست داشته باشه ،آخه من کمی عقده دارم . در ضمن قیمت آن را هم به من بگید  اگه قیمت مناسبی دواشته باشه دوست دارم به چند نفر هم کادو بدم  لطفا راهنماییم کنید  ممنونم 

 

جواب: 

روم به دیوار شما برید شوهر کنید...جوجه مینا اینطوری نیستش 

نظرات 1 + ارسال نظر
سپهر پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ق.ظ

این طرز حرف زدن اصلا خوب و درست نیست آقای فهیم !
از مطالب وبلاگت خوشم اومد ولی از خودت اصلا .

دمت گرم کارت درسته....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد