باغ وحش

please select your language

باغ وحش

please select your language

جواب سوالات

سینا

ایا می شود مرغ مینا را با گربه نگه داشت؟


واراند

سلام خسته نباشید. نزدیک به یک ساله طوطی دارم و حرفم میزنه. چند روز ÷یش یه سگ کوچولو آوردم و هیچ تغییر رفتاری در طوطی ندیدم (البته به جز حسادت) آیانگهداری طوطی با سگ امکان دارد؟ پیشاپیش از راهنمایتان ممنونم


جواب هر دو عزیز

بله می شود...ولی بستگی به نوع تربیتش دارد...مثلا عموی خود من گربه و طوطیش را باهم نگهداری می کند ولی از بچگی هردوشون را باهم بزرگ کرده و هیچگاه گربه را گرسنه نمی گذارد....سخت است ولی شدنی.


احمد

سلام:
من میخواستم بدونم علوفه خشک شامل چه علوفه هایی میشه و چند بار برای بچه خرگوش در طول روز استفاده بشه (یک ماهو نیمشه )
متشکرم


جواب

نمی دانم باید برایتان سوال کنم


مانی


سلام و خسته نباشید نمیدونم باز هم جور ما دوستداران مرغ عشق را می کشید و پاسخ بعضا سوالها را مرقوم می فرمایید یا خیر
ببا اینوجود به امید دریافت پاسخ عرض میکنم که من 2 جفت مرغ عشق دارم که برای هر جفت قفسی جداگانه تهیه کرده ام . چندی پیش یکی از دوستان بهم گفت که نباید دو قفس را در کنار هم قرار بدم چون اینجوری جفت نمیشن و باید قفسها را بالاو پایین قرار بدم تا فقط صدای هم را بشنوند و بس !!!! میخواستم بدونم آیا این حرف درست است یا خیر


جواب...دوست عزیز این حرف بیشتر برای قناری صحیح هست ولی مرغ عشق زیاد اینطوری نیست و به نظر من مشکلی ندارد


امیر رضا

ببین یه چیز بهت میگم ناراحت نشو این همه مطلب نوشتی بعدش هنوز هم نفهمیدی که همستر موش نیست تو قسمت موضوعات وب نوشتی(آموزش نگهداری همستر یا موش)
همستر یا موش یعنی چی ؟یعنی همستر همون موشه ؟
کی این حرفو زده ؟همستر از خانواده گینه پیگ است نه موش آقای دانا


جواب::

حرف شما کاملا صحیح است ولی من کلی نوشته ام و برای موش هم احترام قائل هستم..همین چشم درستش می کنم



پاسخ سوالات

سینا

با عرض سلام و خسته نباشید...

می خواستم ببینم مرغ مینای 2هفته ی چنده؟


تو اصفهان من چند روز پیش تو گرونی ها قیمت گرفتم 110 تا 120 میدادن در صورتی که قبلا 70 بود



مازیار رمضانی

چندی پیش کبوتر یاکریم دم پنجره ما تخم گذاشت و الان 5 روز دارند اما الان دو روز دیگر بر نگشتند و ما نمیدانیم که تغذیه جوجه ها چیست قبلا از نوک مادرشان غذا میخوردند لطفا راهنماییمان کنید


ممکنه برگرده و شما نبینید....به چینه دون جوجه ها دست بزنین اگه پر بود 100درصد مادرشان بهشون غذا می دهد و شما کاری نکنید..در غیر این صورت غذاهایی مثل ارزن و گندم را اسیاب کنبد و با اب خمیری درست کنید و با سرنگ به یا کریم دهید..مطلب کامل در قسمت تغذیه جوجه ها بخوانید


حمیدرضا

کفتر چند روز جلد میشه


بستگی به نژاد و سن کبوتر داره....




جواب سوالات

تاریخ ارسال شنبه 17 تیر ماه سال 1391 ساعت 17:56
ارسال کننده کورش
عنوان نامه سوال در مورد جوجه کشی


با سلام و خسته نباید من یه جفت کبوتر خریدم که بعد یه هفته یه تخم کردند ولی تخم دوم شون رو نکردند تخم رو برداشتم دیگه تا یه ماه تخم نکردن ولی کمر (بالی جناغ)ماده مثل کبوترایی که می خوان دکی دو روزه تخم کنند کج شد و25 روز همین طوری بود وتخم نکرد 3 هفته قبل یه تخم نیم بند کرد که کاملا نبسته بود ولی کمرش یواش یواش خوب شد الان هم 20 روزه تند تند جفتگیری می کنند ولی تخم نمی کنند راهنمایی فرمائید



جواب...آقا کورش اولا بسیار شرمنده که دیر پاسخ جناب عالی را می دهم. نمی دانم الان کبوترتان در چه وضعی هست.

آقا کوروش کبوتر تخم دوم را بعد از دو روز می کند و شاید شما تخم اول را زود برداشتید...و زمانی که شما به خونش تجاوز کنید کبوتر تخم دوم را ممکنه در لانه نگذارد و بره  بشکونتش....زمانی هم که تخم دوم زمانش گذشت یک هفته بعد جفت گیری کرده و تخم می گذارند...ممکن است کبوتر شما مکانی برای تخم گذاری نداشته باشد .. لذا باید مکانی برایش تهیه کنید... و برای این که ضعیف نشود به پرنده خود کوشه بدهید..




مرا ببخشید

سلام بر همه دوستان عزیزم.................


بسیار شرمنده هستم که چند روزی به دلایل نامعلوم نمی توانستم خدمتتان حضور پیدا کنم و وبلاگ را به روز کنم و بابت همین از شما ها بسیار معذرت می خواهم .... مرا عفو فرمایید و قول می دهم در اولین فرصت تمام نظرات و سوالات را جواب دهم...با تشکر