باغ وحش

please select your language

باغ وحش

please select your language

پاسخ سوال مژگان خانم

سوال مژگان خانم

سلام
من یه عروس هلندی زرد دارم که ساکته ساکته و فقط گاهی که از خونه میخوام برم بیرون جیغ میکشه
نمی زاره هم به کاکلش دست بزنم یعنی دستم رو نزدیکش که می برم گاز میگیره
باید چی کار کنم که دستی بشه ؟


جواب: ۹۰ درصد شما عروس هلندی خود را تازه خریده اید و مدت ۳ ماه است که ان را دارید و به نظر من خیلی کم با پرنده خود بازی می کنید و اگر زمان بیشتری برای ان بگذارید دستی می شود در ضمن کف دست خود را روی چشمان پرنده بگزارید تا جایی را نبیند و بعد تاج آن دست بزنید تا بفهمد شما قصد بدی ندارید...........بهترین راه صبر کردن و زمان بیشتری صرف کردن برای پرنده است......از لحاظ صدا هم زمانی که اولش باشه فقط زمانی که تنها است کمی می خوند ولی تا این که کسی را ببیند دیگر نه.....اما در اینده درست میشود......با تشکر

جواب مریم خانم

سوال مریم  خانم

مرسی از راهنماییتون اگه ممکنه یه سوال دیگه داشتم  فنچای من اصلا تو لونه نمیرن شبا کف قفس میخوابن چند بارم جای لونه رو عوش کردم ولی بیفایده بود با کنحکاوی داخلشو نگاه میکنن ولی نمیرن  توش بعضی شبا هم فنچ ماده میره یه گوشه دیگه از قفس تنها میخوابه بنظر شما علت خاصی داره 

 

جواب: سلام فنچ های شما هیچ گونه مشکلی ندارند فقط باید به مکان عادت کنند و 3 هفته طول می کشد که به تخم بیاییند و در واقع فعلا ترس دارند داخل خانه شوند اگر خانه شما بازاری باشد مشکلی ندارد ولی اگر دست سازه دقت کنید که شبیه مطالب قبل ساخته باشید و دیگر این که صبر کنید..........مشکلاشون حل می شه...

پاسخ جواد آقا

 

سوال آقا جواد....
من میخواهم یک جوجه عروس هلندی یا یک جوجه مرغ مینا بخرم اگر هم هر کدام از این حیوانات بزرگ باشند ولی دستی باشند اشکالی ندارد آیا شما میتوانی به من کمک کنی
با تشکر
جواد 

 

جواب:برادر من هنوز در کار خرید و فروش حیوانات نیستم من فقط برای خودم 2 تا آکواریم و چندتا مرغ عشق و قناری و یک عدد کاسکو و جدیدا  چندتا بلدرچین خریدم آخه کوچیک بودن و خیلی قشنگ ... ولی چیزی در مورد خرید و فروش نمی دونم.....قبلا هم 50 تا کبوتر داشتم که دیگه ندارم....