باغ وحش

please select your language

باغ وحش

please select your language

باغ وحش

 ما تبادل لینک می کنیم با کسانی که وبلاگی در مورد حیوانات دارند:

امسال داریم به سمت حیوانات وحشی میروم چون در باغوحشم در مورد حیوانات وحشی چیزی ندارم و می خواهمبعد از کنکورم مطالب جدید بگذارم فعلا شما عکساشون رو ببیند بعد در موردشون توضیح می دهم باشه؟

کرگدن:

روح لطیف با :

 

جوووووووووووووووووووووووون:

بازم جوووووووووووووووووووووووووون؛

به به؛

ودر آخر باز هم لطافت روح ببینید؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛

Orang Utan

در آخر جون هرکی دوستش دارید نظر دهید تا بازم براتوبنویسم!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ب.ظ

u kermanshah behesh migan sabz chakhmaghi

ناصر جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام خسته نباشی
رفیق عزیز ازت خیلی ممنون واقعا عالی بود . من هم مثل تو حیوانات دوست دارم اگه بازهم عکسهایجالب وخوب داری بفرست .





با تشکر فراوان ناصر

کیانا چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ب.ظ http://kkiiaannaa.blogfa.com

درود بر شما من از وبلاگ شما و عکسهای زیبای آن استفاده کردم برای کمک به حیوانات اسیر در باغ وحش بابلسر از وبلاگ من نیز دیدن کنید و امیدوارم که کنکور قبول بشید با سپاس

feri دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام یه دنیا ممنونم خیلی عکسای قشنگی بود
امیدوارم همیشه موفقو سربلند باشی

کیانا پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ق.ظ http://kkiiaannaa.blogfa.com

درود بر شما مطالب و عکسهای وبلاگتون که در مورد حیوانات است بسیار عالی و مفید و دیدنی می باشد و خوشحالم که به حیوانات عشق و علاقه دارید از وبلاگ من هم اگر فرصت دارید دیدن کنید با سپاس

مرسید وبلاگ جالب دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد