باغ وحش

please select your language

باغ وحش

please select your language

پاسخ دهید

آقا این یک سوال بچه ها است هرکی بلده جوابش رو بده من می گزارم در وبلاگ من اطلا عات در مورد این نوع سگ کمه..

سلام.

ممکنه در مورد سگ از نژاد یورکی پو هم توضیحاتی بنویسید؟

آیا شما اطلاعاتی درباره سگها دارید؟ مثلا در مورد گاز گرفتن توله ها و چرای این کار و ...ممنون

جواب های شما به این سوال:

علی محمدی:::سلام- توله ها چون می خوان دندون در بیارن همه چیز رو گاز می گیرن-حتی دست صاحبشون رو .این فقط به خاطر درد لثه هاشونه هیچ مشکلی نداره-دندوناشون که کامل بشه دیگه گاز نمی گیرن.(مثل بچه ی انسان)- توله ی من هم همینطور بود ولی حالا دیگه گاز نمی گیره.

نظرات 3 + ارسال نظر
علی محمدی پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام- توله ها چون می خوان دندون در بیارن همه چیز رو گاز می گیرن-حتی دست صاحبشون رو .این فقط به خاطر درد لثه هاشونه هیچ مشکلی نداره-دندوناشون که کامل بشه دیگه گاز نمی گیرن.(مثل بچه ی انسان)- توله ی من هم همینطور بود ولی حالا دیگه گاز نمی گیره.

علی محمدی پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:00 ق.ظ

راستی یه خبر با حال- چون چند روز آینده تو دانشگاهمون تظاهراته من دانشگاه نمی رم- قرار شده با یکی از بچه ها بریم طالقان-تو این فصل اونجا پر از پرنده و لاک پشت و روباهه-جای همه خالی.

ارسلان جون پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ب.ظ

چاکر همه بربچه های رپر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد