باغ وحش

please select your language

باغ وحش

please select your language

این بچه گربه های اشکان جان است

این بچه گربه که می بینید غریبه نیست.روزیکه این پرنسس که اسمش بلوط هست رو به خونه آوردم از مشکل گوارشی شدید رنج می برد اما با درمانهای مداوم بالاخره سلامت خودش رو به دست آورد و ازامیرحسین خیلی متشکره!

لذت تماشا کردن بلوط که بعد از خوردن غذای گرمش کنار بخاری توی سبدش با آرامش خوابیده همیشه همزمان میشه با عذاب تصور اینکه هزاران گربه و سگ اون بیرون گرسنه با سرما دست و پنجه نرم می کنن و همه می دونیم که گاهی بچه ها یا حتی آدمهای بالغ چه بلاها که به سرشون نمیارن!امیدوارم هر کدوم از ما شانس یه زندگی آروم و راحت رو حداقل به یکی از این زبون بسته ها برگردونیم و خودمون هم از تماشای آرامش اونها لذت ببریم تا دنیا به جای بهتری برای زندگی کردن تبدیل بشه.








عکس آخر مربوط به هفته’ اول اومدن بلوط به خونه’ ماست.
نظرات 8 + ارسال نظر
مهشید دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:27 ب.ظ http://caticef.blogfa.com

واقعا این بلوط زیباست. امیدوارم برای صاحبش خوش قدم باشه. وبلاگ فوق العاده ای دارین. میشه من اونو لینک کنم؟ منتظر جواب هستم.

فرهاد دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ب.ظ http://www.iranspca.com

به به میبینم که از سایت انجمن مطلب بر میدارید و از خودتون همه تشکر میکنید؟
معنی این کار چیه؟

mojoo چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ق.ظ http://mojookhp.persianblog.ir

ریدی با وبت

کیانا یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:53 ب.ظ

درود دوست عزیز من هم یک بچه گربه رو ۵ روز هست که از وسط سرما درحالیکه داشت از گرسنگی و سرماخوردگی شدید می مرد نجات دادم الآن خیلی خوشگل و ملوس شده می خواستم از احساست نسبت به حیوانات قدردانی کنم

خیل ممنون که به وبلاگ خودتان سر زدید ما را تنها نگذارید.

امیر مسعود چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ق.ظ

خوشحالم که افرادی مثل شما در بین ما زندگی میکنن امیدوارم همیشه قلبی سرشار از عشق داشته باشی

نازنین چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ق.ظ http://ansaniiat.blogfa.com

سلام /.
از اطلاعات شما ممنونم .
دیروز یک بچه گربه پیدا کردم و به منزل اوردم .
می شه فوت و فن را یادم دهید /
مثلا؛ حمام کردن .
و چکار کنیم مریض نشویم . چون حیاط نداریم .
چه غذاهایی بدهم .
هرچی خودتون فکر میکنید مهم است را به من بگویید . اگر کامنت خصوصی در این ارتباط در وبلاگم بگذارید سپاسگزار می شوم .
شاد باشی

شادی جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:55 ق.ظ

اقا دوربینتون چیه؟حتما بگین مهمه.مرسی

مهسا جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ق.ظ http://lovelyyy.blogfa.com

سلام دوست عزیز کاش طرز نگهداری همسترا رو هم مینوشتی
من حیوانات رو خیلی دوست دارم وبلاگم هم در مورد همستر کوچولوی نازمه
بیای خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد