باغ وحش

please select your language

باغ وحش

please select your language

بنویسید

از کسانی که حیوان خانگی دارن می خواهیم در مورد آنها برای ما بنویسند با تشکر
نظرات 4 + ارسال نظر
سینا دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام امیر آقاو خسته نباشید
گفته بودید که از عروس هلند هام اگه خبری شد بگم بعد از اینکه جفتگیری کردن پرنده ماده شروع به پر ریزی کرد و بعد از ۱ هفته قطع شد و تقریبا هفته بعدش رفته داخل لونه امرو ز هم دیدم که رفته داخل آب داره خودش خیس می کنه الان هم تقریبا روزی ۲ بار جفت گیری می کنه می خواستم بدونم داخل لونش احتیاج نیست چیزی بذارم و اینکه داخل آب میره حالت بدی که نیست با تشکر از زحماتت

سلام
همان لانه کافی است
زمانی که داخل آب می ره برای شستشوی خودشه و مشکلی ندارد
بازم بهم سر بزن

علی محمدی سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام امیر جان. شرمنده می فرمایید. این چه حرفیه؟. راستی اسم من علی و محمد علی نیست. بعدش هم من که استاد نیستم !.من دارم کارشناسی ارشد عمران با گرایش سازه می گیرم ولی عشق به حیوانات همیشه تو وجودم بوده و خواهد بود. به هر حال ممنون از اینکه لطف کردی نوشته های من رو تو وبلاگت گذاشتی . شاد و پاینده باشی

بهزاد جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:27 ب.ظ http://http://kaboutarbazan.blogfa.com/

مطالب جدید رو خوندم خیلی خوب بود استفاده کردم
از وبلاگ ما هم که درباره نژادهای کفتر های خاور میانه ست دیدن کن و نظرتو بگو

وبلاگ خوبی بیا باهم تبادل لینک کنیم شاید موفق شدیم

حسین دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ب.ظ http://yeganehzahra.blogfa.com

سلام

نام اون کفتر سیاهه زاغ سبز هست و حدود ۵ تومن می ارزد







































































یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد