باغ وحش

please select your language

باغ وحش

please select your language

عجیب ترین مرغ عشق

 






نظرات 2 + ارسال نظر
سینا جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام ببخشید که من زیاد مزاحمت می شم تقصیر خودت که می گی نظر بدید!
اینبار راجب عروس هلندی سوال ندارم غرض از مزاحمت
من تو محل کارم یه اتاق ۲۰ متری داشتم که رفتم رنگ زدم و آمادش کردم که توش مرغ عشق بریزم که تکثیر کنم ببینم اگه جواب داد کارم و بزرگتر کنم و رفتم از کاشان ۳۰ جفت خریدم حالا می خواستم اگه راهنمائی یا نظری دار ی که به من کمک کنه خوشحال می شم که به من بگی ممنون

انشا الله که کارت می گیرد ولی به نظر من هم نسبت به مغازه های دور و ورت ارزانتر بفروش هم به انسان عادتشان بده و چند جفت به نظر خودت خوب را برای جفت گیری و نمایش به مشتری دردید بذار و بقیه که کمی ضعیف و ارزانتر می توان فروخت را بفروش

مهدی جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد