باغ وحش

please select your language

باغ وحش

please select your language

نظر دهید و راجب حیوانات خانگی خود بگویید
نظرات 2 + ارسال نظر
یاس پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.gheddis.blogsky.com

سلام
والا ما تو خونمون ۲تا حیوون خونگی داریم ۲ تاش هم داداشهام هستند

از این حرفها نداشتیم برادر چراغ خانس

سینا پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام
خسته نباشی
موضوع جالبی رو انتخاب کردی . من پرندهای زیادی داشتم ولی ۲ ماه پیش قفس قشنگ و بزرگی رو خودم با آلمینیوم پنجره ها درست کردم تقریبا به ابعاد(ام طول.۵۵ س عرض و ۱م ارتفاع) و رفتم ۱ جفت عروس هلندی از مولوی به قیمت ۴۰۰۰۰ هزارتومن خریدم از موقعی که گرفتم تونستم پرنده نر و دستی کنم یعنی به صورتی که رو شونم و یا دستم آروم بشینه ولی پرنده ماده خیلی لجبازه . ولی این چندروزه دیدم پرنده نر خیلی تندخو شده و پرنده ماده هم اداهای عجیب غریب در میاره خلاصه بعد از چندروز دقت متوجه شدم در حال جفتگیری هستند .این هم از وضعیت پرنده های من. اگه خبر دیگه ای شد خبرتون میکنم به امید موفقیت همه

خبرهایت را به من بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد