باغ وحش

please select your language

باغ وحش

please select your language

نحوه حلقه گذاری و مراحل رشد قناری

 

سلام . در این بخش به صورت تصویری نحوه حلقه گذاری را به نمایش گذاشتم. در ادامه هم مراحل تولد جوجه تا زمان بزرگ شدن اون نمایش داده شده است.امیدوارم خوشتون بیاد.

نظرات 6 + ارسال نظر
علی محمدی جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام امیرحسین خان. خوبی رفیق؟ ببخشید دیر بهت سرزدم ولی دمت گرم وبلاگت هر روز بهتر از دیروز میشه. بابت پاسخت هم ممنون.

مچکرم

عسل یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:27 ب.ظ

امیر من موندم تو کی میری توی اینترنت دارم برات

فواد پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام
می خواستم بدونم این قناریا نژادشون چیه از کدوم شهر یا کجای ایران مشه خرید و قیمتشون چقدره
متشکرم

سلام کدوم قناری ها رو می گی
قیمتاشون هم فرغ می کنی مثلا خرمایی ۳۰۰۰تومان هم هست و به بالا

سیاوش شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:54 ب.ظ http://myanimals.blogfa.com

اقا خیلی با حال بود دستت درد نکه
اینا جوجه ی جیبرن؟ من شما رو لینک خودم میکنم اگه خواستین منو لینک کنید
(البته تازه کارم مثل شما استاد نشدم)

خسته نباشید من هم شما را لینک می کنم با تشکر.

lili چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:30 ب.ظ

عالی بود مرسی

محمدرضا امیری جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ب.ظ http://amiri9118.lxb.ir

با سلام خدمت جنابعالی
من مبتدی هستم برای نگهداری از قناری نکات مهم و ضروری را برام ایمیل کنید
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد