باغ وحش

please select your language

باغ وحش

please select your language

سوالات خود را از من بپرسید من اگر بلد بودم خودم جواب می دهم و اگر بلد نبودم از دکتر دامپزشک می پرسم چون با ۳ تاشون در ارتباطم
نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:16 ب.ظ

امیر بی شعور لو رفتی الان تو اینترنتی یادت باشه

یاس یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:25 ق.ظ http://www.rangarang1385.blogsky.com

سلام
میگم مگه فقط تو کار کفتر نبودی؟
چی شد زدی تو خط همه نوع حیوون

آخه با ۳ تا دامپزشک دوس شدم وخودم هم رفتم قناری > آکواریم ومرغ عشق خریدم حالا در مورد همه حیوانات می نویسم با تشکر از نظرت

علی محمدی یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام امیر حسین خان- دمت گرم تازه امروز وبلاگت رو پیدا کردم-یه سوال در مورد قناری داشتم: برای جفت گیری چه خوراکی باید به قناری داد تا قوی بشه و جوجه های سالم بیاره؟ ممنون میشم اگه پاسخم رو بدی- شاد باش و پاینده

سلام

دانیال پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارید
میخواستم بدونم نر یا ماده بودن کاسکو چگونه مشخص میشود

در بچگی که نمی شود ولی در بزرگی از روی رنگ قرمز دمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد