باغ وحش

please select your language

باغ وحش

please select your language

ویژه

امروز عکس کبوترهامو دسته جمعی گرفتم

واستون آپلود میکنم امیدوارم خوشتون بیاد.

البته هر چی سعی کردم نتونستم همه رو 

توی یه عکس جابدم واسه همین هم تعداد

عکسها یکم زیاد شد.( یادتون نره نظر بدید!)

 

                         

                         

                         

                                                                این تصاویر کوچک شده اند

                                              برای دیدن اندازه واقعی تصاویر برروی آنها کلیک کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
امین شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:02 ب.ظ http://kaftarbaz@bologsky.com

Hade Aghal benevis Link Az Webloge Man

نمی خواد چون من دارم از تو دزدی می کنم تا تابستون که خودم از کفترام عکس بگیرم

ا دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:10 ب.ظ

یبذا

ابوالفضل دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:12 ب.ظ

حیف گندم فقط ده تاش بد نیست خوب هم نیست بیا جهرم کبوتر نشونت بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد