باغ وحش

please select your language

باغ وحش

please select your language

پاسخ به سوالات

 

: دامپزشک بزرگ  
 

سلام مطالبت جالب بود.
در مورد بیماریه دم خیس میخواستم نظر بدم و انتقادی داشه باشم.اولا اینکه همسترو پیش دامپزشک میبرن نه پزشک
دوما اسهال دلیل داره بی دلیل که نمیشه یهو همستر اسهال بگیره و بمیره که
من خودم کلی همستر داشتم و بزرگشون کردم هیچ کدومشون به این بیماری که شما گفتی مبتلا نشدن
لطفا اگه میخواید بحث رو تخصصی کنید حتما با یه دامپزشک مشورت کنید.
ممنونم.دامپزشک بزرگ 

 

پاسخ: شرمنده به خاطر تند نویسی غلط املایی هست...... 

برای کسب اطلاعات بیشتر بازدید کننده ها را ارجاع میدهم به وبلاگتان.... 

قرار نیست همه چیز را من بدانم.http://vetclinic.blogsky.com  

 

 

 

: قلک کوچیک من  

وب بسیار قشنگ و مفید و شادی داری. من هم بعد گل و گیاه عاشق پرنده هام. تا حالا نگهداری از فنچ و کبوتر و مرغ و خروس و بلدرچین و اردک و مرغ عشق رو تجربه کردم ولی اطلاعات دقیقی مثل تو ندارم. در باره سایر پرنده ها و روش نگهداریشون هم بنویس.
به وب منم سر بزن خوشحال می شم 

 

 

 

: علی  
این روش خوبیه ولی سخته 
 
جواب: غذا خوردن هم سخت داداش ولی میشه 
 
 
  
 
داداش گلم فونت نوشتن و طرز بیانتو عوض کن
من نصف حرفاتو نفهمیدم 
 
ج: چشمممممممممممممممممم 
 
 
 
من جفت دارم بعد چطوری هر دوشونو دستی کنم  
 
جواب: بی خیال ماده باش اول نر را دستی کن ماده رو بذار بعد جوجه هاش 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد