باغ وحش

please select your language

باغ وحش

please select your language

سوالات

با سلام وبلاگ عالیی دارید
ازوبلاگ ما دیدن فرمایید  کبوتر حمیدیه
 در ضمن وبلاگ شما لینک شد
http://kakolhamidie.blogsky.com/ 

 

شما هم لینک شدید......ممنون از بازدیدتون 

 

 سمانه : 

آقای دکتر من یک بلبل خرما دارم مدتی است روی پاهای آن باد کرده و به حالت کهیر درآمده است می خواستم ببینم داروی مناسبی برای ان وجود دارد در ضمن پرنده درد زیادی دارد 

 

سلام...من دکتر نیستم من بیشتر در تربیت حیوانات به صورت تجربی .. اطلاعات دارم و بیماری های عمومی حیوانات شرمنده نمی دونم اما براتون سوال می کنم و خبرشو بهتون می دم.

نظرات 2 + ارسال نظر
تارا{ترانه سرا} یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ http://tarane003.blogsky.com

سلام
نتونستم تمام وبتون رُ ببینم
تا همون حدی که دیدم وب پرمحتوایی بود
لذت بردم
منتظر حضور گرمتون هستم...

سینا پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ب.ظ

ایا می شود مرغ مینا را با گربه نگه داشت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد