باغ وحش

please select your language

باغ وحش

please select your language

سوالات خودرا بپرسید

دوستان عزیز سوالات خود رادرمورد حیوانات در بخش نظرات بپرسید...اگه بلد بودم که جواب گوی شما هستم و اگر نه که از چند تا دامپزشک می پرسم

نظرات 11 + ارسال نظر
سیدکمال دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ http://kakolhamidie.blogsky.com/

با سلام وبلاگ عالیی دارید
ازوبلاگ ما دیدن فرمایید کبوتر حمیدیه
در ضمن وبلاگ شما لینک شد
http://kakolhamidie.blogsky.com/

خلیل مهدی پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ب.ظ http://kh-mahdi.blogfa.com

سلام خسته نباشین
من مرغ عشق خودم وحمامش کردم بعداز حمام شروع کرد به لرزیدن دلیلش چیه؟
تشکر میکنم جوابش رو بهم بدین
09380049129

آذر یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

مرغ عشقام میزنن جوجه شون میمیره جکارکنم؟

سارا سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام مرغ عشقام دیکه به جوجشون غذانمیدن خودشم نمیتونو بخوره جکارکنم؟

سینا پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ب.ظ

ایا می شود مرغ مینا را با گربه نگه داشت؟

بستگی به تربیت داره....خود من عموم طوطیش را با گربه نگه می دارد

سینا پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

ایا می شود مرغ مینا را با گربه نگه داشت؟

واراند شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:40 ب.ظ

سلام خسته نباشید. نزدیک به یک ساله طوطی دارم و حرفم میزنه. چند روز ÷یش یه سگ کوچولو آوردم و هیچ تغییر رفتاری در طوطی ندیدم (البته به جز حسادت) آیانگهداری طوطی با سگ امکان دارد؟ پیشاپیش از راهنمایتان ممنونم

ساقی هروی یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام
من مینایی خریدم که الان 1 ماهش شده اما خودش دانه پارس و میوه و.... رو نمیخوره باید خودم تو دهنش بزارم . آیا هنوز زوده یا باید کاری براش بکنم ....؟
رنگ نوک و پاها هنوز زرد نیست آیا زوده ؛ و نگرانی ام بی مورده ؟
با مینام حرف میزنم از خودش صدا در میاره و با من خوبه اما با همسرم اصلا خوب نیست و ازش میترسه ....چیکار کنم ؟
توی قفس اصلا نمیمونه و وقتی توی قفسه خودشو به قفس میکوبه اما به محض بیرون آوردنش میاد میشینه رو شونم و آرومه چیکار کنم تا به محیط قفس عادت کنه ؟

جلال یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
من به تازگی یه خرگوش کوچولو گرفتم
واسه ی جای نگه داریش موندم
بذارم تو حیاط؟
تو اتاق نگه دارم؟
البته مطلبتون رو در مورد خرگوش و شیوه ی نگه داریش خوندم
ولی . . .
تو محله ما گربه زیاده
میترسم خدایی نکرده بلا ملا سرش بیارن
یه راهنمایی دیگه هم می خواستم اگه زحمتی نیس
در مورد زیر پای خرگوش
شنیدم میگن طور ولی تور پاشو اذیت نمیکنه؟
ممنون میشم راهنماییم کنی
تشکر

مانی چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام و خسته نباشید نمیدونم باز هم جور ما دوستداران مرغ عشق را می کشید و پاسخ بعضا سوالها را مرقوم می فرمایید یا خیر
ببا اینوجود به امید دریافت پاسخ عرض میکنم که من 2 جفت مرغ عشق دارم که برای هر جفت قفسی جداگانه تهیه کرده ام . چندی پیش یکی از دوستان بهم گفت که نباید دو قفس را در کنار هم قرار بدم چون اینجوری جفت نمیشن و باید قفسها را بالاو پایین قرار بدم تا فقط صدای هم را بشنوند و بس !!!! میخواستم بدونم آیا این حرف درست است یا خیر

سینا پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام ممنون از وبلاگ خوبتون
می خواستم بدونم ایا میشود عروس هلندی را با گربه نگه داشت؟
ممنون میشم راهنماییم کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد