باغ وحش

please select your language

باغ وحش

please select your language

پاسخ توحید زاهد

سلام دوست عزیز. با تشکر از وبلاگ خواندنی و مفیدتون. من راجع به ماهی فایتر از شما سوالاتی داشتم امیدوارم جواب بدهید:
از کجا می توانم جنسیتش را تشخیص دهم؟ سنش رو چگونه تشخیص بدهم؟ چه کار کنم ماهی بیشتر لذت ببره و بیشتر عمر کنه؟ آبش را چند روز یه بار عوص کنم؟ غذا چی بهش بدم.... سوالات خیلی زیاد شد با عرص معذرت خوشحال می شم پاسخ بدهید
با تشکر 

 

پاسخ: 

سلام دوست عزیز ماهی فایتر یا جنگجو را سر کوچه ها دونه ای 1000 تومان می فروشن . ولی ماهی زیبایی هستن اما گر برای اکواریم می خری باید ببینی چه ماهی هایی داری چون فایتر دم قشنگی داره تقریبا بیشتر ماهی ها یه سوکی بهش می زنند که اخرش هم می میره و نر فایتر گوشه نشینه و همش قایم می شه.شما می توانید یک نر را با 3 الی 5 تا ماده نگه داری ولی 2 تا نر را باهم نمی توانی. 

 

بهترین شرایط هم براش اب گرم یک لیوان می باشد. این ماهی سگ جون بوده و با همه شرایط می سازه بقه سوالاتت را هم جوابشان را نمی دانم. سن و ... دوستان اگه می دانند بگن با تشکر

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:21 ب.ظ http://canarybrazjan.blogfa.com

سلام دوست خوبم
سال نو شما هم مبارک نگی ما پیدامون نیستا ما صبح هم اینجا بودیم کامنت هم که گذاشته بودم
موفق باشید دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد