باغ وحش

please select your language

باغ وحش

please select your language

پاسخ خانم پری

ارسال کنندهپری  <>
عنوان نامهلطفا"راهنماییم کنید
متن نامهسلام من چند مدتیه یه خرگوش کوچولو گرفتم اصلا" اطلاعات خوبی در مورد نگهداریش ندارم جدیدا" احساس می کنم تنبل شده براش غذای تجاری گرفتم اصلا" نخورد در مورد دستشوییشم مشکل دارم نمیتونم بهش یاد بدم دستشویی شو فقط تو قفسش بکنه همش میخواد بخوره اصلا" هم اون ادا و اطوارایی که بقیه در مورد خرگوششاشون میگن نداره؟؟؟چرا؟؟؟ من باید چی کار کنم؟
 جواب:

 

سلام عرض می کنم خدمت شما....اول اگر حیوانی خریدید همیشه با چشم بهترین بهش نگاه کنید و هیچ گاه با حیوان دوست خود مقایسه نکنید...دوما این که ذات حیوانانها خوردن است اما اگر خرگوش شما دارد چاق می شود به این دلیل است که تحرک ندارد و شما می توانید ان را از قفس بیرون بیاورید و بدوانینش ودر ضمن برای اموزش دادن حیوان که کجا دستشویی کند باید زمان غذا خورددنش و دستشویی کردنش را به طور تقریبی بدانید و تا حدودا ۱ ماه زمانی که می خواهد دستشویی کند انرا به مکان مورد نظرش برید البته با هول دادنش نه بغل کردنش مثل یه بچه انسان که می خواهید دستشویی رفتن بش یاد دهید ...اگر باز هم مشکل داشتی ما در خدوتیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد