باغ وحش

please select your language

باغ وحش

please select your language

پاسخ به سوال محمد

سلام امیر حسین جان من به فایتر خیلی علاقه دارم و خونه حدود ۱۰ فایتر دارم نزدیک ۸ ماهه که پشت سر هم تکثیرشون میکنم .خندت میگیره بگم از چند هزارتا لارو فقط یکی بزرگ کردم . مشکل من اینه که تمام این روشا که واسه تغذیه گفتی واسه من جواب نمیده (یا من نمی تونم)شاید من فکر میکنم اصولش رو میدونم که در اصل نمیدونم.اگه زحمتی نیست (تو رو خدا)کمکم کن .من ساکن یکی از شهرای اصفهانم اگه اشکال نداره یک شماره بهم بده زنگ بزنم راهنماییم کنی .مرسی منتظرم نذار


عزیز دل برادر مشکل کار شما در دو سه چیز هستش

1} ماهی های نر را از هم جدا نمی کنی و ماده ها هم از بچه ها جدا نمی کنی که این باعث درگیری ماهیانت با هم می شود دقت کن  برای هر 2 ماهی ماده یک نر کافیه و سعی نکن چندین نر را باهم نگه داری . اگر دقت کرده باشی در ماهی فروشی ها فقط 1 ماهی را در لیوان نگه می دارند

2} سعی کن کف آکواریم یک توده نخ کانوایی به صورت  کلاف با فضای باز بگذاری تا ماهیانت در اونجا بچه بریزند.


زمانی هم که بچه ها به دنیا امدن اب را تا مدتی گرم نگه دار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد