باغ وحش

please select your language

باغ وحش

please select your language

پاسخ به سوال فرید

با عرض سلام و خسته نباشید.
من یک جوجه طوطی سیز دارم که دمش افتاده از دست می ترسه ولی راحت از روی قفس مییاد روی شونه هام می خوام ببینم چطورشه که اینقدر از دست می ترسه ممنون میشم اگه راهنماییم کنید


سلام دوست عزیز من چنین فکر می کنم که شما با دستاتون اون را ترسونده اید یعنی این که یا بالی  ازش کنده اید که جیغ زده و خیلی دردش آمده و یا این که کتکش زده اید و در آخر این که دست خود را خیلی تکان می دهید که باعث وحشت طوطی می شود ولی بهترین کاری که من می توانم به شما پیشنهاد دهم این هستش که طوطی خود را جلوی آینه بلند ببرید و با دست خود نوازشش کنید به گونه ای که دستت شما را کامل در آینه ببیند و با دست شما آشنا شود و با آرامی با آن صحبت کنید این ببهترین روشه که خود من انجام داده ام و جواب گرفتم 100 درصد عملی هستش....به امید موفقیت  شما ....منتظر جواب نتیجه کار شما هستیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد